HEJ LÖRDAG.

Hej lördag! Nog för att dagarna lätt flyter ihop när man är ledig men lite speciellt är de med helg. Idag vaknade vi till ett lugn, sista kattungen flyttade igår och det märks vill jag lova. Så tyst det blev i huset! 

Bianca ligger och sussar på sin favoritplats pch Hollie pysslar med sina glitterpennor, jag hänger i soffan och laddar inför ett träningspass, japp idag är det dags att börja få tillbaka kroppen igen. 
Även om jag känner att jag återhämtade mig betydligt snabbare den här gången än med Hollie så har jag en bit kvar, framförallt så ser jag så mycket fram emot att få tillbaka den biten i livet som annars alltid är en sån stor del, jag tränar ju i princip varenda dag och de här året kan jag räkna träningspassen på en hand. 
Det svåra blir nu att skynda långsamt, inte min starka sida!
Ni som gjort snitt, när började ni träna?

1 kommentar
Terese

Jag återhämtade mig också snabbt efter snittet och var igång med mammaträningen i Olgas bok efter 3-4 veckor (vi var kvar på sjukhuset i två veckor först). Körde hela 4 veckorna i första fasen i fyra veckor tillsammans med promenader. Började sen successivt lägga in egna övningar och göra egna pass, först mest med kroppsvikt och gummiband, sen mer vikter. Började springa tidigt men stukade foten nästan direkt så sen blev det intervaller på crosstrainer för att jobba upp konditionen :) Lycka till med träningsstarten!